donderdag 29 januari 2009

Week 4

Het afgelopen weekend heb ik een workshop gevolgd van de Creative Buzz. Anita Mundt leerde ons een minialbum te maken waarin veel stof in verwerkt is en naaiwerk aan te pas kwam. Ook leerde we een hele mooie stoffen bloem te maken als decoratie voor op de kaft. Het was een superleuke dag waarin flink doorgewerkt moest worden. Ik kan nog geen foto's laten zien omdat hij nog niet af is. Op Birgit haar blog kun je een foto bekijken van Anita haar album. http://birgitkoopsen.typepad.com/my_weblog/ Heel erg bedankt voor de leuke dag Birgit en Anita!!! Ik verheug me nu al op de Amy Butler workshop.
Op zondag gingen we met(schoon)zussen en zwagers naar De vrienden van Amstel in Rotterdam. Het was weer super leuk. Dat sfeertje is (altijd) fantastisch! Hier een impressie: Mijn 4e week layout is weer gemaakt. Op de foto spelen Aniek en Manon met hun vriendinnetje Evi bij ons thuis. Ze hebben een hut gebouwd van een kleed en stoelen en vermaken zich prima. Allebei de dames vinden het heerlijk om met vriendjes en vriendinnetjes te spelen. Het liefste elke dag. Het maakt niet uit bij wie en samen of apart van elkaar.Het is altijd heel gezellig!

Tot de volgende week!

1 opmerking:

Birgit zei

Wow, Anette!! 2 hele grote complimenten! ten eerste ziet je blog er prachtig uit en tn tweede heb je een super week LO gemaakt!! Ik moet bekennen dat ik nog niet zover ben... misschien vanmiddag... hoop ik... :o)