zondag 4 januari 2009

"Goals"voor 2009 en scrapdingen

Allereerst: Een heel gelukkig en gezond 2009!!!
Nu het nieuwe jaar is begonnen heb ik ook een paar "goals"die ik dit jaar wil behalen. Een daarvan is mijn eetpatroon verbeteren en zo 10 kg kwijt raken, maar de leukste is toch wel het maken van 1 LO per week. Zo heb ik aan het einde van het jaar een album met over iedere week een herinnering. Ik heb een prachtig 8x8 album (is 21cm x21cm)aangeschaft van AMM.
Elke pagina zal ongeveer dezelfde layout hebben. Maar wie weet wat ik nog voor ingevingen krijg dit jaar.... De LO van week 1 heb ik al gemaakt. Het onderwerp is, hoe kan het ook anders:

Mijn minialbum over de bouw van het huis vordert ook al aardig. Hij wordt erg leuk. Als deze af is zal ik hier wat foto's publiceren.

Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

Birgit zei

Hartstikke goed Anette!! Super leuke pagina, wat een leuk aandenken zul je aan het eind van dit jaar hebben! Ik ga vanavond met die van mij aan de slag! We moeten voor elkaar maar een beetje een stok achter de deur zijn zodat we het ook echt een heel jaar volhouden :)

Alice zei

Superleuk album en de eerste LO is ook al af!!! Super, ga zo door. Als het nodig is zal ik je er aan helpen herinneren :)

Fijne week.

Groeten Alice