woensdag 21 januari 2009

Week 3 = rustig

Een rustige week hier aan de J.H. Neuteboomlaan. Tenminste als je al het gesnotter en gehoest van mij wegdenkt want ik ben ontzettend verkouden. In en om het huis is weinig nieuws te melden. Straks in het voorjaar zal er weer veel geverfd kunnen worden rondom het huis (o.a. schuur, voordeur, garagedeuren, achterdeur enz.) Maar zover is het (helaas) nog niet.
Ik heb mijn LO voor week 3 af en dit is hem geworden:
(het licht was niet echt fantastisch toen ik de foto nam)
Ik merk wel als ik een Lo maak dat ik nog erg zoekende ben welke stijl het beste bij mij past. Ik houdt van "clean en simpel" maar vindt papier met dessins, bloemen en veel kleur en ook erg mooi. Ik kan vol bewondering naar LO's kijken die volgebouwd zijn met laagjes dessin papier. Maar ook lo's die heel rustig en strak en toch"af"zijn (zoals de ontwerpen van Revlie Schuit of Ali Edwards). Ikzelf twijfel vaak of mijn LO af is of dat er nog wat op de pagina toegevoegd moet worden. Hopelijk krijg ik door het wekelijks maken van een LO wat meer ervaring en inzicht.
Het aankomende weekend wordt vast super! Zaterdag een scrapdag/workshop van the Creative Buzz (door Birgit Koopsen en Anita Mundt) en zondag naar de vrienden van Amstel! Heb ik nu al zin in!!!!

2 opmerkingen:

Alice zei

Hij is weer leuk! Volhouden zo!

Birgit zei

Heel leuk Anette. Ik zie dat je de naaimachine gepakt hebt! Goed zo! :) En je hebt helemaal gelijk, door elke week een LO te scrappen kom je er vanzelf achter wat je stijl is. En dan nog is het heel leuk om af en toe een uitstapje te maken naar een totaal andere stijl! je bent in ieder geval goed bezig! Ga zo door!
En ik heb ook al veel zin in zaterdag! :)