woensdag 20 augustus 2008

Nog even een beetje langer geduld!

Helaas zal de oplevering aankomende vrijdag nog niet door kunnen gaan. Het lukt de tegelzetter niet om zijn werkzaamheden deze week af te ronden.Waarschijnlijk zal de oplevering nu volgende week worden. Gelukkig kunnen wij wel verder met onze werkzaamheden in en rond de woning dus we zullen hierdoor geen extra vertraging oplopen. Maar ja, was het was wel leuk geweest natuurlijk. We zullen maar zo zeggen:"alle goede dingen komen langzaam".
Er is weer veel werk verzet in en om de woning de afgelopen paar weken. In de woning zijn de muren van de woonkamer gespoten. In de hal,trapopgang en overloop is handmatig sierpleister aangebracht. Met een erg mooi resultaat!
Alle ramen, deuren, stopcontacten en plafond zijn afgeplakt het gaf het gevoel alsof je in een tent rondliep:
Nadat de woonkamer en keuken gespoten waren kon ik de muren gaan sausen die een kleur kregen. Ik heb gekozen voor warm grijs van Flexa.
De kozijnen zijn deels geverfd. Een hele klus in een huis met zoveel ramen.

Momenteel worden in de slaapkamers glasvezel behang op de muren aangebracht. De muren zijn eerst voorbehandeld met voorstrijk. Alle gordijnen zijn inmiddels ook besteld
De elektra is zo goed als afgerond. De loodgieter komt de laatste werkzaamheden nog doen. Notebomers is bezig met de afronding. Ook zetten ze de ramen in de achtererker die scheef bleken te zijn er goed in.
Volgende week wordt de keuken geplaatst. Hier verheug ik me al erg op en ik ben heel benieuwd hoe die in ons huis zal lijken.
Ja, ja we zijn goed bezig met zijn allen. We gaan rustig door. We hebben vel hulp van de familie wat we erg fijn vinden!
Genoeg voor nu. Tot de volgende keer!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Schram familie,

Ik vind het erg leuk om de vorderingen van het huis te volgen.
lijkt of er erg goed nagedacht is over de invulling in en om het huis. ik zal ook zeker eens langs toeren om het eind resultaat aan de buitenzijde te bekijken.

Ik hoop dat alles naar jullie zin blijft gaan. en succes met alle schilder en saus werk

groeten Thijs-jan Smid