vrijdag 1 augustus 2008

Hoogste tijd voor een nieuw berichtje

Waar is de tijd toch gebleven? Sorry ik weet het... ik heb veel te lang niet geblogd. Zó begint de schoolvakantie en zó zit je alweer in de laatste week van diezelfde vakantie. Heb ik geslapen in de tussentijd of zo?
Nog een paar dagen en de bouwvakvakantie is weer afgelopen. Maandag kunnen ze weer los. Hopelijk is het dan nog een paar weken totdat we de sleutel officieel krijgen. Dan kunnen we ook binnen aan het klussen.
Wat is er de afgelopen weken allemaal gebeurd:
Omdat Jacob zijn vrije dagen moet sparen voor de werkzaamheden en de verhuizing zijn we deze zomer niet op vakantie geweest. Aniek en Manon mochten allebei omstebeurten met mijn schoonzus en nichtje mee op vakantie naar Egmond aan zee. Ze hebben er een geweldige tijd gehad! Heel erg bedankt Sigrid en Lieke! Ondertussen zijn wij rondom de woning met werkzaamheden begonnen. Samen met de buurman hebben we de erfafscheiding geplaatst. Mijn broer kwam helpen met de tractor.
Zo konden de palen in de grond gedrukt worden. Jacob en zijn vader hebben het vlonderterras aangelegd. Ook de fundering voor de te plaatsten schuur is gelegd. En verder bestonden de werkzaamheden uit schuren, plamuren en verven van de kozijnen. En nog eens schuren en plamuren ...en nog eens.... Het verven vind ik wel een leuke bezigheid maar dat schuren en plamuren...nou ja, maar even door de zure appel heen bijten.
Deze week kregen we een berichtje dat de familie is uitgebreid.
Mag ik jullie voorstellen aan Tessa het hondje van mijn moeder en broer:

Wat een schat hé. De meiden zijn helemaal weg van haar. Ze is een kruising tussen een Rottweiler en een BernerSenner.

Oké genoeg geblogd. Nu snel naar bed want morgen wachten de verfkwasten weer op me.

1 opmerking:

Alice zei

Tjongejonge, jullie hebben in ieder geval niet stil gezeten!!!! Hopelijk worden de werkzaamheden snel afgerond en krijgen jullie snel de sleutel.

Goed weekend.

De Eshuisjes