zondag 18 mei 2008

Alweer half mei en ons tijdelijke plekkie

Wat gaat de tijd toch snel zeg! Nog maar zes weken en de zomervakantie staat alweer voor de deur. Deze week was een rustige normale week.
Het metselwerk komt steeds een stukje verder. De voorzijde van de woning is nu helemaal opgemetseld.
In de badkamer is het bad geplaatst en het inbouw gedeelte van de toiletten (boven en beneden) staan op hun plek.
De aftimmering binnen komt ook steeds verder. De omlijstingen van de deuren en kozijnen worden momenteel afgetimmerd. Momenteel zijn we plannen aan het maken voor de tuininrichting. We zijn bij de stratenmaker in Garnwerd geweest om stenen te bekijken. We hebben al een goed idee hoe we dit willen. Ook hebben we met iemand gesproken die de beplanting voor ons kan regelen. De schuur is inmiddels besteld.
Een aantal berichten terug heb ik beloofd nog wat foto's te plaatsen van onze tijdelijke plek. Het bevalt ons hier nog steeds prima! We hebben echt geluk dat we op zo'n mooie plek kunnen verblijven! Het huis staat in een van de mooiste straatjes (Havenstraat) in het centrum van Winsum. Dus we hebben alles dichtbij. Het is de witte woning op de foto's. En voor de echte liefhebber.... dit huis staat te koop...!!! Voor meer info zie Funda. (Havenstraat 16, Winsum)
Ik sluit deze week af met een scrap layout die ik heb gemaakt naar aanleiding van een layout van Birgit Koopsen. Deze stond gepubliceerd in het tijdschrift "creatief met foto's" nr. 29 febr/maart 2008 (pag. 18). Omdat ik bijna hetzelfde vilt heb leek me het leuk om deze LO als voorbeeld te gebruiken. Een hele fijne week gewenst!

1 opmerking:

Alice zei

Het wordt steeds een beetje meer huis. Ik word steeds nieuwsgieriger :).

Je LO is errug leuk geworden.

Groetjes Alice