zondag 13 april 2008

Knijp me eens...

Dit denk ik regelmatig als ik door het nieuwe huis loop. Wordt dit echt allemaal van ons!!??!! Het lijkt soms te mooi om waar te zijn, maar het is en wordt echt zo mooi!
De afgelopen week is vooral binnenshuis veel gedaan. De leidingen zijn verder aangelegd. En vrijwel alle binnenmuren zijn gestuct.
Deze foto is gemaakt vanaf de deur naar de bijkeuken. Op deze plek komt de eethoek Je kijkt richting de woonkamer en de zij erker. Rechts zie je nog een klein stukje van de achter erker. Links: de deur naar de hal.
Deze foto is gemaakt vanuit de achter erker. Aan de linkerkant komt de keuken (U-vormig). En je ziet de deur naar de hal.
Deze foto is ook vanuit de achter erker gemaakt maar nu naar rechts genomen. Aan de rechter kant zie je de zijerker en de zithoek. (links weer de deur v/d hal)
Afgelopen donderdag zouden de schoorstenen geplaatst worden. Dit is verplaatst naar a.s. maandag. Wel zijn de schoorstenen ingevoegd. Dit geeft gelijk een beeld hoe de buitenmuren eruit zullen komen te zien:
De aankomende week zal er een begin gemaakt worden met het metselen van de buitenmuren. Over de schoorstenen zijn we heel tevreden dus we zijn heel benieuwd welke aanblik deze stenen het huis zal geven. Dit zie je hopelijk zo snel mogelijk op deze blog.
Zo staat het huis erbij op zondag 13 april 2008:
Afgelopen woensdagavond ben ik aan het croppen geweest bij Birgit. Ik heb geprobeerd een free-style LO te maken. Dit naar aanleiding van een LO die Birgit op haar blog gezet heeft en ik erg mooi vind. Ik heb de achtergrond helemaal zelf gemaakt met behulp van verf, schilderstape, stempels (ook met bubbelplastic), Rub-ons en Hambly transparanten. Erg leuk om te doen maar ook wel spannend of het uiteindelijk helemaal naar de zin zal zijn. Dit is het uiteindelijke resultaat geworden:
Journaling: The way to Happiness: Keep your heart from hate, your mind from worry, live simply, expect little, give much.
Tot volgende week!

2 opmerkingen:

Alice zei

Als alles klaar is komen wij graag alles met onze eigen ogen eens bekijken!!!
Wat is je LO leuk geworden, helemaal super.

Birgit zei

Je LO is super leuk geworden Anette! Je journaling is geweldig!! en jullie huis wordt ook errug mooi! :)